ماجرای افشای اطلاعات بیماران در یکی از بیمارستان‌های مشهد چه بود؟ آیین نامه توزیع اینترنتی دارو ابلاغ شد عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس دستگیر شد کشف جسد خون‌آلود مرد جوان در بزرگراه نشت ۱۰ تن قیر مذاب از تانکر حمل قیر در شهرک عسکریه (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ عکس دفاع معاون وزیر کار از وضعیت دستمزد کارگران | امیدواریم در طرح همسان‌سازی حقوق، حداقل حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی به ۹۰ درصد حقوق کارکنان برسد متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان و مستمری بگیران | دولت برای پرداخت بدهی تامین اجتماعی برنامه‌ریزی کرده است پیام مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی به مناسبت روز کارگر: مقام کارگر به فرموده رهبر معظم انقلاب دارای قداست است یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر تصادف در جاده ماریان به زاک+عکس پلیس محموله ۲۴۷ کیلوگرمی حشیش در مشهد را کشف کرد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) عامل ضرب و شتم شهروندان در یک اتوبوس شهری تهران دستگیر شد (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) علت تاخیر پرواز مشهد - تهران هواپیمایی چابهار چه بود؟ (۸ اردیبهشت ۱۴۰۳) وقتی مقتول خواست قاتلش اعدام نشود! خراسان‌رضوی رکورددار حوادث ترافیکی طی هفته گذشته کشف موادغذایی احتکارشده در کاشمر به ارزش بیش‌از ۴.۵ میلیارد ریال پیگیری دادستانی مشهد در خصوص حادثه غرق‌شدگی در یکی از استخرهای این کلانشهر چطور سطح هورمون شادی خود را افزایش دهیم؟ رژیم غذایی برای کودکان ممنوع؛ بهترین راه برای درمان چاقی کودکان تیمارگاه حیات‌وحش استان خراسان‌رضوی راه‌اندازی می‌شود
سرخط خبرها

آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب ۷۲هزار معلم در اسفندماه ۱۴۰۲

  • کد خبر: ۲۰۳۲۵۷
  • ۱۰ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۳۲
آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب ۷۲هزار معلم در اسفندماه ۱۴۰۲
وزارت آموزش و پرورش اسفند امسال با برگزاری آزمون جدید استخدامی به جذب ۷۲ هزار معلم، مربی بهداشت، مشاور، مربی امور تربیتی و تربیت بدنی برای مدارس اقدام می‌کند.

به گزارش شهرآرانیوز، وزارت آموزش و پرورش اسفند امسال برای جذب ۷۰ هزار معلم در مدارس کشور مجدد آزمون استخدامی برگزار خواهد کرد.

در این آزمون استخدامی علاوه بر جذب معلم، تعداد قابل توجهی مربی امور تربیتی، مشاور، مربی تربیت بدنی و مراقب سلامت استخدام می‌شوند.

به گفته علی فرهادی؛ معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش، ۷۲ هزار معلم، مشاور و مربی پرورشی از طریق آزمون استخدامی اسفند امسال جذب خواهند شد و فارغ‌التحصیلان دانشگاه‌های کشور در رشته‌های مرتبط با حداقل مدرک کارشناسی می‌توانند در این آزمون شرکت کنند.

وی با اشاره به اینکه افراد پذیرفته شده از مهر سال آینده تدریس در کلاس درس را آغاز خواهند کرد، افزود: ۱۹۱۰۰ نفر مشاور، مربی امور تربیتی، مربی بهداشت و معلم تربیت بدنی و ۵۳ هزار دبیر و آموزگار استخدام خواهند شد.

به گفته فرهادی، آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان خرید خدمات برای استخدام در وزارت آموزش و پرورش، در این آزمون شرکت کنند، چون امتیازاتی برای آن‌ها در نظر گرفته شده است همچنین سال‌های تدریس در مدارس به حداکثر سن آن‌ها اضافه خواهد شد.

او پیش از این هم گفته بود: به‌زودی تمام مدارس شبانه‌روزی و سمپاد (استعداد‌های درخشان) به مربی امور تربیتی، مشاور، مربی تربیت‌بدنی و سلامت مجهز خواهند شد.

منبع: تسنیم

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->